نمایندگی فروش نگاتوسکوپ دندانپزشکی

نگاتوسکوپ دندانپزشکی از طریق نمایندگی های فروش به صورت مستقیم از تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان می رسد و مشتریان میتوانند با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت برای خرید این محصول اقدام نمایند.

نگاتوسکوپ دندانپزشکی

معرفی نگاتوسکوپ دندانپزشکی

نگاتسکوپ در واقع دستگاهی است که در اتاق های عمل و در مراکز درمانی جهت مشاهده و بررسی عکس‌های مختلف از آنها استفاده می شود.
نگاتوسکوپ ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  • نگاتوسکوپ ساده
  • نگاتوسکوپ دیجیتالی

نگاتوسکوپ های دیجیتالی دارای امکاناتی از قبیل تنظیم شدت نور، شدت نور یکنواخت، سنسور تشخیص فیلم، ضد ضربه و ضد آب هستند. و این محصولات معمولا با ضخامت یک سانتی تنظیم می ‌شوند.
نگاتوسکوپ ساده همانند نگاتوسکوپ های دیجیتالی می تواند دارای شدت نور یکنواخت، ضد ضربه و ضد آب باشد. با این تفاوت که در این مدل نگاتوسکوپ پزشک تنها می تواند دستگاه را خاموش و روشن کند.

بیشتر بخوانید: خرید اپکس فایندر در تهران

نگاتوسکوپ دندانپزشکی

فروش نگاتوسکوپ دندانپزشکی

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم تجهیزات بخش های دندانپزشکی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و این محصولات می توانند در برندهای مختلفی در بازارهای تجاری به فروش برسند.
شایان ذکر است که نگاتوسکوپ در ایران هم به صورت وارداتی و هم به صورت داخلی تامین می‌شوند. از این رو فروش این محصولات با قیمت های بسیار متفاوتی به چشم می خورند.
نگاتوسکوپ های تولیدی در ایران با رعایت های استانداردهای بین المللی در دو مدل نگاتوسکوپ روکار و نگاتوسکوپ توکار به فروش می‌رسند. تقسیم بندی نگاتوسکوپ ها به موارد دیگر از جنبه های متفاوتی بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت نگاتوسکوپ در ایران

نگاتوسکوپ دندانپزشکی

قیمت فروش نگاتوسکوپ دندانپزشکی

نگاتوسکوپ دندانپزشکی در بازارهای تجاری در انواع رنگ های مختلف به فروش می رسد. این محصول می تواند از جنبه های دیگر نیز در تقسیم بندی های متفاوت تری به چشم می آیند.
در طراحی نگاتوسکوپ ها از تخصص های منحصر به فردی استفاده می‌شود که این محصولات برای مراکز درمانی مدرن می توانند مورد استفاده قرار گیرند. فروش نگاتوسکوپ های دندانپزشکی با برندهای ایرانی با گارانتی ۵ ساله انجام می‌شود و ما در این مرکز به عنوان بزرگترین عرضه کننده تجهیزات دندانپزشکی می توانیم برندهای مختلفی از نگاتوسکوپ دندانپزشکی را با داشتن گارانتی های متفاوت در اختیار مشتریان قرار دهیم.
لذا مشتریان برای دریافت شرایط ویژه مرکز ما می توانند با مشاورین ما در ارتباط باشند و محصولی با بهترین قیمت خریداری نمایند.