کمپرسورهای بدون روغن

بالاترین خلوص در هوای فشرده

هدف کمپرسورهای بدون روغن این است که خطر آلودگی هوا را با درجه خلوص 100 درصد به صفر برساند. کمپرسورهای بدون روغن برای کاربردهایی طراحی شده اند که در آن هوای آلوده از روغن ضروری است و یا می تواند در کیفیت محصولات تولید شده تفاوت ایجاد کند.

 

 

استفاده از کمپرسورهای بدون روغن به معنای اجتناب از هر گونه خطر آسیب به شهرت و ضایعات تولید است.
کمپرسورهای بدون روغن سکاتو از مقررات ISO 8573-1 پیروی می کنند که بالاترین سطح خلوص هوا را تعیین می کند ، به طوری که کلاس 0 است.
ماشین آلات سکاتو که با توجه به نیاز شما همه کاره و قابل تنظیم است ، با فناوری ها و گزینه های مختلف ارائه می شود.

هوای پاک
هوای پاکاسپیرال ایر
مارپیچWIS
WISراهنمای انتخاب
راهنمای انتخاب

 

کمپرسورهای پاک کننده بدون روغن
کمپرسورهای بدون روغن هوای پاک سکاتو
کمپرسورهای بدون روغن هوای پاک که برای دندانپزشکان، کلینیک های پزشکی و بسته بندی مواد غذایی کاملاً مناسب است، برای تولید هوای خالص در دماهای پایین، با سیستم خنک کننده کارآمد طراحی شده اند.

اجتناب از خوردگی و چرخه عمر طولانی دو مزیتی است که گیرنده هوا به صورت داخلی درمان می کند. هوای پاک روی مخازن یا پایه ها و همراه با خشک کن های جذبی برای هوای فشرده خشک کن موجود است .

هوای تمیز ، هوای 100٪ خالص برای استفاده متوسط

 

کمپرسورهای بدون روغن اسپیرالیر
کمپرسورهای اسپیرال بدون روغن سکاتو
کمپرسورهای بدون روغن SpiralAIR تقاضای هوای ثابت و پایدار را با ویژگی خلوص تامین می کنند . آنها فضای کاری امن و راحت را تضمین می کنند زیرا عایق صدا هستند . SpiralAIR که بسیار فشرده است ، می تواند مستقیماً در کنار محل استفاده نصب شود و به شما امکان می دهد فضای داخل ساختمان تولید را آزاد کنید.

هوای مارپیچی ، مقدار کمی مداوم هوای خالص

 

کمپرسورهای WIS بدون روغن
کمپرسور WIS بدون روغن سکاتو
کمپرسورهای بدون روغن WIS مزایای سرعت متغیر را با فناوری تزریق آب ترکیب می کنند. این کمپرسورها به کاربر این امکان را می دهند که هم کمیت و هم کیفیت هوای فشرده را تنظیم کند. آنها حداکثر خلوص را در هوا ارائه می دهند که مزیتی برای صرفه جویی در هزینه های انرژی است .

WIS ، کمپرسورهای اسکرو بدون روغن، تزریق آب