تأثیرات اجتماعی و اقتصادی آینده علم و فناوری

تأثیرات اجتماعی و اقتصادی آینده علم و فناوری رنگ صنعتی نانو باعث افزایش تقاضا برای مردمی با سواد نانو و همچنین نیروی کار با صلاحیت نانو می شود.

این به نیاز فوری به مداخلات آموزشی پودر شوینده نانو در مدارس و زمینه‌های یادگیری غیررسمی تبدیل می‌شود. در تلاش برای تحقق این دستور، ما یک محیط واقعیت مجازی را توسعه داده و بررسی کرده‌ایم که حضور فراگیر (احساس حضور در دنیای مجازی) را القا می‌کند و از حرکات بدن (مانند حرکات دست برای کنترل اشیاء مجازی) برای یادگیری دانش‌آموزان و شهروندان استفاده می‌کند.

مفاهیم نانو در این مقاله، نانو ذرات طلا و نقره ما استدلال می‌کنیم که چنین تجسم‌های غوطه‌وری و تعاملی با اطلاعات علمی، پتانسیل منحصربه‌فردی در انتقال ایده‌های نانومقیاس به دانش‌آموزان و همچنین عموم مردم دارند.

نتایج نشان می دهد که اکثر دانشجویان دانش ضعیفی در مورد فناوری نانو داشتند و دروس دانشگاهی منبع اصلی اطلاعات هستند. کمتر از 10 درصد دانش آموزان در آزمایشات مرتبط با فناوری نانو شرکت کردند.

حدود 50 درصد دانش‌آموزان در مورد ایمنی فناوری نانو آگاهی نداشتند.

نانو ذرات طلا همه روسای دانشگاه بیان کردند که درس عملی و نظری خاصی برای تدریس نانوتکنولوژی وجود ندارد، اما مفاهیم در سایر دروس تدریس می شود.

  • منابع:
    1. Awareness about nanotechnology and its applications in drug industry among pharmacy students
  • تبلیغات: 
  1. داشتن یک زندگی شاد تنها با دانستن یک نکته مهم که از آن غافلیم
  2. ماجرای عجیب عروس فراری که بعد از 8 ماه به خانه داماد بازگشت
  3. اطلاع از شرایط وخیم آموزش دهنده تمساح در باغ وحش!!
  4. انجام تمامی پروژه های دانشگاه در کمترین زمان